czwartek, 2 lipca 2015

Wracamy! :)

Kochani! Ja wiem, zaniedbałam Was, ale wybaczcie mi - w tym czasie udało mi się otworzyć swój salon, pojeździć na ciekawe szkolenia i przetestować nowe produkty.


Tym samym, tego bloga od dzisiaj prowadzić będzie cała ekipa Alterlook :) Głównie będą to nadal moje posty, ale pozostałe dziewczyny chętnie dorzucą coś od siebie ;)

Tak więc przedstawiam Wam naszą ekipę:


Od lewej: Agata, Klaudia J, Ja- Klaudia GG:), Ewa
W sumie 3 fryzjerów, 2 wizażystki, kosmetyczka i stylistka paznokci ;)

Dlatego oprócz tematów włosowych i makijażowych które na stałe były na blogu, Agata dorzuci też trochę paznokci, którymi zajmuje się na codzień.

Tak więc bierzemy się za pisanie postów!!

XoXo Klaudia GG.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)