czwartek, 9 lipca 2015

OLAPLEX - Hit czy Kit? Testy na moich włosach :)

Od czasu słynnej metamorfozy Kim Kardashian, prym (zwłaszcza w rozjaśnianiu) wiedzie tajemniczy specyfik o nazwie OLAPLEX, który jak głosi legenda uchronił ją przed totalnym zniszczeniem włosów.

Co więcej! Miał ODBUDOWAĆ strukturę jej włosów, dzięki czemu po wielu dekoloryzacjach jej włosy są nadal miękkie i błyszczące.



Bezsensownie długo broniłam się przed wprowadzeniem go u siebie. Z reguły jestem bardzo nieufna w stosunku to wszelkich pseudo odbudowujących włos kuracji. Jedynie keratynowe prostowanie mnie jak dotąd przekonywało a i to  tylko nielicznymi produktami do tego zabiegu.

Jak wiadomo  nie każda kobieta  chce mieć proste włosy, choć na pewno każda chce mieć zdrowe. I to najlepiej  po kilkukrotnym rozjaśnianiu ;)

No cóż... jak przekonałam się na sobie,  OLAPLEX  działa i to nie byle jak!


CZYM JEST OLAPLEX? (Od producenta)


System pielęgnacji włosów OLAPLEX stosuje w trakcie zabiegu koloryzacji w salonie. Został on stworzony, aby replikować i regenerować mostki dwusiarczkowe włosów, które ulegają zniszczeniu lub zerwaniu w trakcie zabiegów chemicznych takich jak koloryzacja, rozjaśnianie, działanie wysokiej temperatury czy też poprzez uszkodzenia mechaniczne. Dzięki unikalnej, opatentowanej formule, Olaplex odbudowuje zerwane mostki dwusiarczkowe włosów sprawia,  że są one zregenerowane, miękkie, gładkie i idealnie błyszczące już po jednym zabiegu. System Olaplex umożliwia radykalną zmianę koloru włosów pozostawiając je w idealnej kondycji. Dzięki zabiegowi Olaplex, znana celebrytka - Kim Kardashian zmieniła kolor włosów bez niszczenia  ich struktury. Dla podtrzymania efektu opracowano produkt No.3 Hair Perfector, który stosuje się pomiędzy zabiegami w domu. Żaden z produktów Olaplex nie zawiera silikonów, siarczanów, ftalanów, DEA, aldehydów, glutenu i nigdy nie był testowany na zwierzętach.   W skład Systemu Olaplex pielęgnującego włosy wchodzą:  

OLAPLEX BOND MULTIPLIER – dodany do dowolnego produktu do koloryzacji włosów rekonstruuje uszkodzone lub zerwane wiązania włosów i zapobiega ich dalszym uszkodzeniom.  

OLAPLEX BOND PERFECTOR No.2 – nie jest odżywką, aktywatorem ani neutralizatorem, ale utrwalaczem wiązań siarczkowych - wzmacnia działanie MULTIPLIERA. Wykorzystano w nim ten sam składnik aktywny, co w Bond Multiplier No.1 i jest on stosowany dla połączenia pozostałych mostków dwusiarczkowych przed i po zabiegach chemicznych. Przywraca włosom siłę, strukturę i integralność. OLAPLEX No.3 HAIR PERFECTOR – jest to część systemu Olaplex przeznaczona do stosowania  w domu. Zawiera ten sam składnik aktywny, co Bond Multiplier No.1 i Bond Perfector. Umożliwia regenerację i utrzymanie silnych, zdrowych włosów między zabiegami, ponieważ kontynuuje utrzymywanie wiązań we włosach.   


Na początek zamówiłyśmy  mały zestaw do przetestowania. Produktu do domowej pielęgnacji nie było na stanie więc musiałam obejść się smakiem. Dopiero teraz mogłam go zamówić u przedstawiciela.

STAN MOICH WŁOSÓW PRZED

Nie był zachwycający. W niewielkich odstępach czasu trzykrotnie włosy rozjaśniałam, to znów lekko przyciemniałam i znowu rozjaśniałam. Obiecałam sobie że kolejny raz już ich nie rozjaśnię bo były suche, końce mocno się łamały i plątały. W dotyku bez odpowiedniej stylizacji raczej szorstkie i nieprzyjemne.

KOLOR 

A raczej kolory :) Od odrostu wysokie ombre bordowo-fioletowe przechodzące w mocny róż i pomarańcz.



PODCZAS PIERWSZEGO ROZJAŚNIANIA

Faktycznie myślałam że stracę włosy i  skończę z krótkimi po tym rozjaśnianiu. Wszyscy odczuli moją panikę ;) Nałożyłyśmy rozjaśniacz Oxycur Platin Goldwella na  9% (30 vol) z OLAPLEXEM na całe włosy pomijając odrost. Kiedy miałam myte włosy co chwilę pytałam czy nie zostają w myjni:) Już na tym etapie wiedziałam że będzie dobrze bo usłyszałam że są mocne i śliskie.




Po spłukaniu rozjaśniacza stwierdziłyśmy że włosy od góry do połowy długości trzeba jeszcze raz rozjaśnić by kolor był jeszcze jaśniejszy i bardziej równy (Można odczuć prawie 5 lat Elumenowania podczas rozjaśniania ;)).






Tym razem już jakoś się nie bałam. Kolejny raz rozjaśniacz na 9% i OLAPLEX. Po tym zabiegu, po spłukaniu nałożyłyśmy produkt No. 2 OLAPLEXu na 20 minut, mycie i odżywka na koniec. Włosy w dotyku cudowne - miękkie i mocne a grzebień wchodził w nie jak w masło, pierwszy raz od niepamiętnych czasów bez szarpania;) Byłam zachwycona i zdumiona, jako że niedowiarek ze mnie okrutny.

Na tak przygotowaną pastelową pomarańczową bazę zrobiłyśmy od odrostu różową farbę Elumen. Resztę włosów zostawiłyśmy  bez niczego by lepiej móc ocenić skutki OLAPLEXU po jakimś czasie.






Jedyna obawa to co będzie po kolejnych myciach...czy wróci siano i odczuję skutki 5cio krotnego rozjaśniania włosów?... No nic, sukcesem był już fakt, że miałam włosy. Nie podcinałam ani milimetra ;)





Dzisiaj, po kilkunastu myciach włosów (Bez stosowania Prod. No. 3), po dwukrotnym wypadzie na basen i moczeniu w chlorowanej wodzie, mój zachwyt nie zmalał.  Efekt OLAPLEXU jest trwały. Planuję dodatkowo podbić stan moich włosów robiąc kurację tym produktem poza farbowaniem..ale to za jakiś czas ;)

Ze swojej strony mogę szczerze polecić, zwłaszcza podczas zabiegu rozjaśniania. Będziecie mile zaskoczone.




31 komentarzy:

  1. O matko :o czyli mogę mieć piękne jasne włosy bez ich niszczenia i siana? Kurczę tylko gdzie u mnie znajdę salon w którym mają takie cudo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładne tak, możesz zapytać na oficjalnej stronie OLAPLEX na fb kto pracuje na nim w Twoim mieście

      Usuń
    2. Mogłabyś podać link?

      Usuń
    3. salony Way to Beauty mają w swojej ofercie wszystkie numerki OLAPLEXu :)

      Usuń
  2. Dziewczyny a ja Wam z czystym sumieniem polecam zabieg Junctiox! Jest o wiele tańszy niż olaplex, a efekty są oszałamiające! Ja wykonuję zabieg raz miesiącu w Krakowie i jutro wybieram się po raz drugi :) Po co przepłacać za to samo ;) Zobaczcie sobie ich fejsa. A może któraś z Was wykonywała już junctiox na swoich włosach??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam prośbę przestań promować tą tanią podróbkę Olaplex! Olaplex jest jedyne w swoim rodzaju o czym świadczy opatentowana formuła ;)

      Usuń
    2. Proszę sięgnąć do słownika języka polskiego i zapoznać się z definicją słowa podróbka. To tak jakby powiedzieć że apap jest podróbką ibupromu :) Oczywiście, że Olaplex jest jedyny w swoim rodzaju, bo żaden inny tego typu kosmetyk nie zawiera tej niezwykłej opatentowanej formuły, która jest napakowana całą tablicą Mendelejewa, a co tak skrzętnie ukrywacie :) Każdy ma prawo do wyrażenia własnej opinii. Ja promuję i polecam to, z czego jestem zadowolona! :)

      Usuń
    3. Pani promuje to za co p. Piotr D. Pani płaci ;)

      Usuń
    4. IMO skoro już jest tutaj taka walka i oszczerstwa o 'opłacanie' opinii na zlecenie kogoś :) Może trzeba być odważnym i nie pisać z Anonimowego konta? :)
      Miałam na swoich włosach zabieg Olaplex i niestety po 3 myciach włosy wróciły do stanu początkowego. Niestety też jest to zabieg który WYMAGA stosowania produktu nr 3 regularnie bo inaczej kicha :)

      Usuń
  3. Przypomina to walkę Samsung vs Apple który oryginał, a który podróbka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre porównanie :D

      Usuń
    2. No byłabym skłonna wybrać HTC bo i tutaj zacytuję kogo powyżej- po co przepłacać?
      Ps.Samsung ma wdrożone chyba najdroższe systemy jakościowe na świecie-co oznacza tylko tyle że, sprzęt psuje się tuż po gwarancji. Apple to prestiż zaś Htc to bogatsza wersja w niższej cenie he he he he he i wcale nie twierdzę że nie warto zabłysnąć dla szpanu!;)

      Usuń
  4. włosy na ostatnim zdjęciu mega piękne! ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Odbudować nic nie odbuduje martwej struktury. Nie wiem jak to działa, ale czytałam różne opinie. Na moich wlosach nic nie zdziałało :/ aż dziwne. Szkoda tylko moich włosów i kasy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście jestem kompletnie rozczarowana Olaplexem! Zaraz po zastosowaniu byłam nim absolutnie zachwycona!!! Natomiast po trzecim umyciu włosy zrobiły się jak siano. Natychmiast zastosowałam 3, którą zakupiłam bo uznałam, że skoro to ma być takie cudo, to nie ma sensu oszczędzać. I niestety to był błąd. Nigdy więcej nie zdecyduje się na ten środek. Dzisiaj po raz kolejny się o tym przekonałam. Znowu użyłam 3 i moje włosy są suche. Więc w ten sposób prawie całe opakowanie 3 prawdopodobnie skończy w śmietniku. Co gorsza jeszcze 2 moje koleżanki mają dokładnie takie samo zdanie. Niestety namówiłam je na zabieg w pierwszej fazie mojego zachwytu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a w jaki sposób pielęgnujesz włosy, jeśli są one suszone gorącym powietrzem i prostowane prostownicą, to nawet olaplex nie pomoże. Preparat odbudowuje włosy ale mostki dwusiarczkowe pękają pod wpływem wysokiej temperatury. Sama się o tym przekonałam, po olaplexe miałam miękkie ładne włosy przez miesiąc bo pilnowałam by nie suszyć ich gorącym powietrzem, do pierwszego prostowania prostownicą, po jej użyciu z powrotem sie przesuszyły.

      Usuń
    2. A, czyli totalne badziewie skoro nie można używać nic do układania włosów...

      Usuń
    3. Jeszcze zależy jaki szampon stosujesz. Nie może być SLS, silikonu itp. Także warto zwrócić uwagę na skład szamponu i odżywki. Zależy też czego używasz do włosów, jak syszysz, czy używasz suszarko-lokowki (badziewie niszczące włosy jak rozjaśnianie) . Każdy też, ma inny typ włosów. Na każdych inaczej będzie się trzymać. Także radzę najpierw doszczętnie sprawdzić jak my dbamy o włosy i co z nimi na co dzień robimy ,a dopiero potem zwalać winę na produkt. Ewentualnie mógł ktoś go źle zrobić. :/

      Usuń
  7. W jakiej proporcji uzylas olaplexu do rozjasniacza?

    OdpowiedzUsuń
  8. Do farbowania na wodzie 3% , więc nie była to jakaś obciążająca forma. Natomiast moja fryzjerka zaproponowała mi go jako formę wzmacniająca włosy i ochraniającą. Naturalnie jestem brunetką, a farbuje włosy na jasno rude... To było kolejne farbowanie. Na początku naprawdę byłam zachwycona, ale to tylko przez pierwszy tydzień. Obecnie nawet nie zużyłam 3, bo ilekroć próbowałam to zawsze kończy się to sianem na głowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwona nakładasz 3 przed umyciem włosów ? Na wymagany czas? Jaki szampon używasz ?

      Usuń
  9. Czyli ile dokladnie olaplexu dodalas do rozjasniacza? W jakich to bylo proporcjach?

    OdpowiedzUsuń
  10. na olaplex namówił mnie moj fryzjer. zrobilismy ombre hair tak jak zawsze, w sumie odświeżyliśmy z tymże tym razem z dodatkiem "olaplexu". Efekt powalający. Włosy się błyszczały!!!! efekt wydaje mie się utrzymywał sie przez 2 tygodnie. POtem ten blask trochę zniknął... ale włosy pozostały w dobrej kondycji. a ten olaplex do domu kupiłąm w necie. http://www.pjszop.pl/olaplex/olaplex2015-05-15-13-04-07/olaplex-no-3-hair-perfector-detail

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogę wiedzieć ile kosztowała Cię ta zmiana?:) Fryzura fantastyczna nawet przed zabiegiem!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam;) Mam pytanie ile kosztowałoby rozjaśnianie długich czarnych włosów z użyciem olaplexu + koloryzacja na naturalny blond? I czy Byla by możliwość zrobienia to w jednym dniu? Dziękuję i czekam na odpowiedz;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja do pielęgnacji włosów (i nie tylko) raz w tygodniu stosuję maskę z oleju kokosowego. Nakładam na około godzinę. Potem normalnie myję głowę szamponem. Włosy są mega puszyste i miękkie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Polecam 1łyżkę miodu na litr cieplej wody do ostatniego płukania przesuszonych włosów... Mega mięciutkie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Olaplex jest super ale sam w sobie nie nawilzy wlsow. Tak ze jak macie dziewczyny siano po jakims czasie Nb 3 wam nie pomoze. Musicie uzyc jakiejs dobrej maski emolientowej na zmiane z maskami humektantowymi. Czyli mowiac po ludzku.HUMEKTANTY : To wszelkie nawilżacze EMOLIENTY natomiast utrzymuja nawilzenie wlosow. Polecam regenerujacy zabieg: sok z aloesu - spryskac nim wolosy (HUMEKTANT) i na to nalozyc jakis olej dla blondyne polecam olej migdalowy lub musztardowy (z gorczycy). Wlosy dostaja nawilzenie oraz element zapobiegajacy ich utracie w postaci oleju. Poczytajcie troche o zasadach pielegnacji wlosow : co nawilza, co odbudowuje a co utryzmuje nawilzeni (Proteiny - humektanty - emolienty) Olaplex jest zupelnie innym kosmetykiem- on naprawia uszkodzone struktury. Jednakze zeby miec piekne nawilzone wlosy potrzebna jest tez odpowiednia codzienna pielegnacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze mówi ,polać jej /mu ! :D dokładnie ,olaplex jest pielęgnacja reperujaca wnętrze włosa ,ale typowo go nie nawilża. Inaczej obciążyłby włosy, zamknął łuskę włosa i nie mógłby być przez to dodawany do farby. Dodatkowo 2 w tedy byłaby bez sensu. A na rozjaśnione włosy trzeba potem nałożyć tonowanie. To jak na włos z zamknięta łuską je nałożyć ? Nim by łuska została z powrotem otwarta to farba by się już utleniła...

      Usuń
  16. Mam podobne doświadczenia, zabieg olaplex działa cuda. Dzięki niemu zaczęłam częściej farbować, super sprawa. Nie wiem kto to wymyślił ale za olaplex powinni nobla dać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)