piątek, 13 lutego 2015

Nowości: Minerały, róże, pędzle, pielęgnacja włosów

Ostatnio zasypuję się kosmetycznymi prezentami a ponieważ rzadko je prezentuję, to może coś odświeżę w tym temacie. Poniżej zdobycze z ostatnich kilku dni :)

Zestaw minerałów bareMinerals - podkład, korektor, puder, bronzer + dwa bardzo dobre jakościowo pędzle. Wyhaczone w promocji za 99zł (cena poprzednia to 175zł)


Zestaw pędzli Sigma - Make Me Classy (284,90zł), Dopracowane w każdym calu, niezwykle miłe w dotyku. Jestem oczarowana! Na pewno kupię więcej bo są warte swojej ceny.




Paleta Ultra blush palette brytyjskiej firmy Makeup Revolution - tania jak barszcz (30zł) a zbiera świetne recenzje. Na pierwszy rzut oka podoba mi się proste, eleganckie opakowanie, pigmentacja, odcienie, oraz zawartość dwóch rozświetlających kolorów.


Paleta Hot Spice 

I swatche kolorów górny rząd


I dolny rząd

Jeden z produktów z mojej wish listy, nad którym pieją z zachwytu makijażystki na instagramie - rozświetlacz Mary-Lou Manizer z firmy The Balm. Szybki test na palcu i już wiem że będzie mega!






Woda winogronowa Caudalie (mała 23zł)- Kojąca, odświeżająca i nawilżająca. Skład prosty, ekologiczny, bez konserwantów. Doskonała przed makijażem lub do zwilżenia pędzla do podkładu.
Mniejszy flakonik to Woda rozświetlająca Beauty Elixir (mała 45zł)-wygładza, doskonała do utrwalenia i wykończenia makijażu - Faktycznie wskazuje na to  już trochę bardziej skomplikowany skład, Lekko ściąga po zastosowaniu jak po utrwalaczu i nieziemsko rześko pachnie. Następnym razem biorę dużą wersję zamiast utrwalacza Kryolanu


Chyba jeszcze nie pisałam o mojej pielęgnacji włosów, a to za sprawą tego, że wiecznie testowałam jakieś nowości. Tym razem zatrzymałam się przy jednej firmie na dłużej, kupując po raz kolejny 
moje ulubione produkty do pielęgnacji moich wiecznie męczonych farbowaniem włosów z firmy Natura Siberica - Szampon rokitnikowy (Najlepszy do suchych włosów!To już moje 3 opakowanie - 21,90zł)z efektem laminowania . Żaden szampon oprócz tego nie zostawia moich włosów miękkich i "lejących". 
Maska (tutaj do suchych i normalnych 32,90zł), wcześniej miałam rokitnikową, Wszystkie serie masek Natura Siberica uwielbiam, 
Do tego pierwszy raz wzięłam też rokitnikową odżywkę bez spłukiwania (29,90zł). Klasyczna odżywka tej firmy u mnie przegrywa z maskami, aczkolwiek jeśli ktoś nie ma aż tak przesuszonych włosów jak ja to jest dużo lżejsza. 

Uwielbiam te produkty za jakość, za to że mają naturalny skład bez parabenów i SLS. No i za piękne zdobione opakowania i śliczny słodki zapach, który długo się utrzymuje na włosach :)


Produkty Natura Siberica oraz Caudalie można zamówić w sklepie Farmana lub jeśli ktoś jest z okolicy to kupi  stacjonarnie w Aptece Farmana w centrum Porąbki. Właścicielka (farmaceutka )mająca ogromną wiedzę na tematy pro-eko-naturalno pielęgnacyjne fachowo i bardzo indywidualnie doradzi.

I aktualizacja moich włosów w różnym oświetleniu. Znowu mnie wzięło na kolor!:)



4 komentarze:

  1. The Balm zazdroszcze :) a kolorek włosów śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No no porządne pędzle kupiłaś :-) Muszę sobie sama jakieś sprawić, bo moja kolekcja nie dość, że mizerna, to jeszcze taka Biedronkowa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A kosmetyki rosyjskie babuszki agafii do włosów też testowałaś może? bo ja teraz zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy wyglądają świetnie! :) A co do kosmetyków to jak jest z ich utrzymywaniem się?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)