piątek, 12 grudnia 2014

Makijaż z paletą The Balm: Balm Voyage i bronzer Bahama Mama

Kupiona niedawno paleta firmy The Balm Balm Voyage zdecydowanie była dobrym wyborem. Opakowanie cudne, różnorodna kolorystyka 16stu cieni do powiek i ciekawy dodatek w postaci róży/błyszczyków do ust. Świetna pigmentacja, nie osypują się i trzymają naprawdę wiele godzin. Oj myślę że na jednej palecie nie poprzestanę. Koszt 139zł



Paletka zawiera zarówno cienie matowe(4) jak i połyskliwe (niektóre zdrobinkami, satynowe i metaliczne 12). Spodobał mi się zwłaszcza kolor C4  miedziano-brązowy z połyskującymi drobinkami, na pewno użyję przy świątecznym makijażu.




Przygotowałam także delikatny makijaż oka z użyciem C1 B2 C2 B4 D4 i B3



I jeszcze jeden dla Joanny, gdzie wymieszałam A1 z D1, do tego A4, B3 i B2 na dole



A przy okazji ostatniej sesji usta modelki podkreśliłam pomadką w kolorze Second Officer, jak dla mnie obłędna!


Na koniec jeszcze szybki podgląd na bronzer z tej samej firmy, który także użyłam do tych makijaży. Kolejny świetny kosmetyk w pięknym kartonowym opakowaniu. Bardzo dobry i uniwersalny kolor, mocna pigmentacja i trwałość. Koszt 58zł




3 komentarze:

  1. Piękne makijaże! Ta paletka jest chyba ideałem wyjazdowym ;) Moze kiedys się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Abstrahując od kolorów (świetnych) Joannie pięknie w takiej grzywce! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)