niedziela, 28 grudnia 2014

Makijaż krok po kroku z The balm ze złotym dodatkiem

Tak sobie myślę, że publikowany kilka dni temu na profilu Alterlook makijaż, bardziej będzie pasował na Sylwestra, a to za sprawą mieniącego złotego elementu na powiece dolnej.

Jest to kolejna propozycja z wykorzystaniem palety  Balm Voyage. 



Teoretycznie minimalistyczna kolorystyka w fiolecie i graficie wzmocniona została "złotym Bling Bling . Brokaty, złotka, koraliki i inne zdarza mi się kupić w sklepie ze zdobieniami do paznokci, przydają się:)
Taką ozdobę przykleiłam za pomocą Glitter żelu firmy Kryolan, który bardzo lubię, zwłaszcza do sypkiego brokatu.

Makijaż w formie krótkiego Step by Step wraz z opisem. 



Na całą powiekę ruchomą nałożyłam bazę pod cienie Zoeva. Brwi podkresłiłam cieniem color Tatoo w kolorze Permanent Taupe. 

Następnie wykorzystałam fiolet z palety The Balm w odcieniu A2, Zaznaczyłam zewnętrzny kącik i załamanie kolorem A4, który roztarłam delikatnie kolorem B3. 

Kącik wewnętrzny i łuk brwiowy rozświetliłam cieniem C1 Następnie wyrysowałam kreskę eyelinerem (pisak Eveline) i wypełniłam linię wodną czarną kredką (Chanel). 

Na końcu, przy użyciu Glitter Gel przykleiłam złote elementy w zewnętrznej części powieki dolnej a także wytuszowałam i dokleiłam połówki rzęs.




Pozostałe użyte kosmetyki:

Podkład MAP odcienie 2Y i 4Y
Korektor Eveline 2w1
Puder transparentny MAC
BronzerThe Balm  Bahama Mama
Róż Flormar
Rozświetlacz (cień) z palety The Balm Balm Voyage - C1
Kredka do ust nr 305 z serii Classics
Błyszczyk Dior Addict 433 Delice

3 komentarze:

  1. Świetny nowy design bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem oczarowana - przepiękne roztarcia granic, a złotko dodaje właśnie takiego karnawałowego szyku :]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)