niedziela, 1 czerwca 2014

Makijaże dzienne w kolorze

Ostatnimi czasy w makijażach dziennych bardzo często stosuję technikę "cut crease". Kolory w makijażu oka nie wtapiają się jeden w drugi, tylko pozostawia się widoczne granice. Oczywiście nie zwalnia to z dokładnego roztarcia cieni :) Poza tym część kolorów można ze sobą zblendować a część "odciąć" bardzo dokładną linią. Możliwości jest wiele.
 Ja poniżej zamieszczam tutorial ( który jakiś czas temu dodawałam na fanpage).


W makijażu użyłam:
- podkład EL Double wear light 1.0 i 3.0
- korektor MAC
- puder transparentny MAC
- bronzer W7
- róż Flormar
- baza pod cienie Art Deco
- cienie Inglot: beż, matowa czerń, turkus i granat
- eyeliner w pisaku Mon Ami, linia wodna Kryolan kajal Cream
- baza pod tusz Dior Maximizer,  tusz Dior Extase
- brwi: Maybelline color tatoo Taupe Permanent
- usta Classics nr 320, pomadka Dior Addict Pink Ardor nr 674
- rzęsy połówki Ardell

Dorzucę jeszcze ostatnio stworzony makijaż dzienny z fioletem i kobaltową kreską:




W tym makijażu w większości użyłam tych samych produktów co w poprzednim, drobne zmiany:
- cienie Sleek(paleta "oh so special") beż, szarość i brąz/ kobalt Essence (pigment)/ fiolet Kryolan (paleta Fashion)
- rzęsy kępki Donegal 9979



P.S. Częstotliwość dodawania postów spadła poniżej jakiegokolwiek poziomu, mogę tylko przeprosić.. Niestety nie obiecam, że się poprawię, nawał pracy jaki mam ostatnio i coraz to nowsze projekty w których biorę udział skutecznie mi przeszkadzają w blogowej systematyczności:(

1 komentarz:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)