sobota, 4 stycznia 2014

Upięcie a'la bob w 5 minut

Jak długie włosy przemienić w boba na jedno wyjście? Poniżej prezentuję dosyć prosty sposób na szybkie podpięcie z użyciem wypełniacza.



Sekcję powyżej wypełniacza tapirujemy by nadać objętości a następnie wygładzamy po wierzchu i wpinamy pod spód

By nie było monotonnie prawy bok przed podpięciem pofalowałam na prostownicy


A następnie dopięłam pod spód wypełniacza wsuwkami. Drugi bok zostawiłam gładki i tak samo podpięłam.


Tak to wyglądało po kilku minutach pracy :)




Na koniec dobra informacja techniczna :)Koniec z niedoświetlonymi zdjęciami na blogu, ciemnymi z ziarnem i zażółconymi. Kupiłam dodatkową lampę do aparatu z parasolką, więc myślę że jakość zdjęć od kolejnego postu znacznie się poprawi :)

7 komentarzy:

  1. masz strasznie śliczny kolor włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny pomysł :D Kiedyś zrobiłam sobie podobnego ale bez wypełniacza ale miałam wtedy krótsze włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny pomysł! Co powiesz na wspólne obserwowanie? patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)