piątek, 1 listopada 2013

Październikowe wspomnienie : Paletka Dior

Wołała do mnie ze sklepowej wystawy, a dzięki rabatowi przestałam mieć wątpliwości i kupiłam...Dior Rose collection.
Nie żałuję :)



Paletka idealna do zrobienia dziennego makijażu oka .Kolorystyka idealnie pasowałaby również do ślubnego looku:)  Do tego błyszczyki i szminka, zamknięte w miękkim skórzanym opakowaniu.




W makijażu użyłam:
- podkład Estee Lauder DW light 
- korektor, puder Kryolan
- bronzer Deborah
- oczy i usta Dior Rose collection
- eyeliner MAP
- tusz Calvin Klein
- róż Inglot

A jak wasze wczorajsze charakteryzacje na Halloween? Ja miałam tylko godzinę  by przygotować moją Joannę ;)



12 komentarzy:

  1. Paletka faktycznie śliczna. Kolorki idealne:)
    Stylizacja na Halloween genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletka jest po prostu świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekna paletka I sliczny makiajz...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletka jest boska! Cudne cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna szminka! Ile kosztowała Cię ta paletka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 199zł kosztowała ale miałam 20 proc rabat ;)

      Usuń
  6. Pięknie ta paletka wygląda :)
    A makijaż na Halloween bardzo ładny, nawet pomimo krótkiego czasu na przygotowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna ta paletka :) kolorki idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej,nie wiem czemu nie wyświetlają mi się twoje posty u mnie:(
    Zauważyłam ten nowy na blogu"polskie blogi kosmetyczne na świecie":(

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna jesteś :D

    zapraszam do mojej akcji http://ulamekprawdy.blogspot.com/2013/11/akcja-grudzien-miesiacem-dla-rzes.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne makijaże , fryzury i cały ten blog wart poświęcenia czasu na czytanie Twoich wpisów !
    Pozdrawiam+obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)