poniedziałek, 18 listopada 2013

Krok po kroku : romantyczna fryzura na randkę, Andrzejki, wesele : Dużo zdjęć:)

Po długim okresie zastoju na blogu, dzisiejszego cudownego dnia ogarnęło mnie natchnienie by zrobić jakieś upięcie.  Wymyśliłam w miarę prostą, romantyczną fryzurę z częściowo upiętych włosów i lekkich loków robionych prostownicą.



Myślę że idealnie się nada również jako fryzura Andrzejkowa :) Do tego mocno podkreślone usta i przydymione oko. Aż żałowałam że nigdzie się dzisiaj nie wybieram ;)

Myślę że w 30 minut spokojnie można ją zrobić, mi zajęło to trochę dłużej z powodu ustawiania aparatu i robienia zdjęć.

Poniżej dosyć szczegółowe step by step (kliknij na zdjęcie by powiększyć):








Spróbujecie? ;)

12 komentarzy:

  1. Świetna fryzurka i super pomysł, rozwiązałaś mój ciągły problem jak to ja się uczeszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna, ja uwielbiam takie fryzury w stylu romantycznego nieładu :) Może jutro spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo kobieca fryzurka - idealna na randkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ! Zrob jakas fryzure dla wloswo do ramion :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego typu upięcia nie trzeba mieć dłuższych włosów niż do ramion, większość jest zawinięta w koczek pod spodem. Tylko loki będziesz miała trochę krótsze, ale spokojnie powinnaś wykonać podobnego koka sama, pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Pięknie Ci to wyszło! Bardzo kobiece uczesanie, muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fryzurka rzeczywiście świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, robi wrażenie! ale mnie by na pewno taka nie wyszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, podoba mi się taki artystyczny nieład :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna fryzura:) Ja też uwielbiam artystyczny nieład.

    OdpowiedzUsuń
  10. orany, ślicznie! jutro sama spróbuję :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)