czwartek, 19 września 2013

Wrześniowe nowości : Estee Lauder DW Light , Clarins, Calvin Klein, Deborah, Inglot

W końcu miałam chwilę czasu by wyjść na miasto i kupić kilka perełek ;)

Na mojej liście znalazł się m. in podkład Double Wear Light od Estee Lauder ( kolor 2 i 4) jestem nim zachwycona.



Nie jest tak ciężki jak klasyczny Double Wear, Nie daje też tępego matu a przy tym twarz nie świeci się jak latarnia . Daje lekki zdrowy "glow" (lekkie świecenie zauważyłam dopiero po 6-7 godzinach w dużej temperaturze przy intensywnej pracy ;)). Krycie średnie, bez korektora się nie obejdzie na  niespodzianki. No i to opakowanie. Największe opory przed klasyczną wersją były spowodowane szklaną, nieporęczną, ciężką buteleczką bez pompki! A tutaj nie będzie problemu z transportowaniem go w kufrze i zużyciem do ostatniego ml ;) Cena regularna to chyba 175 zł, ja skorzystałam z 20% rabatu.

Kolory:


Powyżej od lewej nr Intensity 2.0 i  4.0
Poniżej tak samo, a trzeci odcień to kolor po zmieszaniu pół na pół.


I pozostałe zakupy




Tusz Calvin Klein

Intensywnie poszukiwany przeze mnie bronzer z Deborah Maxi terra nr 2


Duży 30g, miękki ale nie osypujący się, nie za żółty, nie pomarańczowy, bardzo neutralny biszkoptowo-herbatnikowy i raczej bez drobinek. Ok 60zł


Balsam do ust Clarins w brzoskwiniowym transparentnym odcieniu ok 50zł


Dostałam też sporo próbek


Dodatkowo kupiłam dwa wkłady pomadek w Inglocie w ciemnych intensywnych odcieniach, Kryolanowe mi się już kończą ;)


Kolory:



I makijaż wykonany z użyciem większości kosmetyków:




Wszystkich którzy jeszcze nie wzięli udziału w moim rozdaniu serdecznie zapraszam do zabawy :

http://alterlook.blogspot.com/2013/09/rozdanie-marc-jacobs-isadora-shwarzkopf.html

7 komentarzy:

  1. Ciekawa szminka, jednak wydaje mi się, że nie sprawdziłaby się przy moim typie urody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 65 śliczna, ale dla mnie za ciemna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor szminki jest wybitny, ale nie pasował by do mnie raczej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam poinformować, ze Twój blog został dodany na listę Polskich Blogow Kobiecych na Świecie w zakladce POLSKA
    xx Buziaki
    http://polskieblogikobiecenaswiecie.blogspot.co.uk/
    Ps. Od czasu do czasu mogę wrzucić ‘zajawke’ jednego z Twoich postow, ale oczywiście z odnośnikiem do Twojej strony.

    OdpowiedzUsuń
  5. tylko pozazdrościć nowych podkładów- uwielbiam produkty do twarzy ;)
    a pomadki z inglota wyglądaja interesująco! Bardzo pasuje Ci ten kolor wlosów i ta pomadka na ustach ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)