środa, 11 września 2013

Szybki kok do szkoły/pracy z warkocza

Bardzo szybkie i proste upięcie.  Wystarczy gumka, kilka wsuwek i 5 minut czasu przed wyjściem ;) Nada się do szkoły i pracy, kiedy nasze włosy nie chcą się układać ;)


Przepraszam za jakość stepów ale nie miałam aparatu, a robione były podczas rozpuszczania koka wieczorem.





I moja "basenowa " wakacyjna wersja z francuzem dookoła głowy



Przypominam o moim rozdaniu ;)

http://alterlook.blogspot.com/2013/09/rozdanie-marc-jacobs-isadora-shwarzkopf.html

6 komentarzy:

  1. bardzo ładne, ale ja mam dwie lewe ręce do robienia takich cudeniek na głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki bardzo, że przypomniałaś mi, że taka fryzurka istnieje :P

    OdpowiedzUsuń
  3. masz paletki sleek?
    Może zrobiłabyś o nich post.Jakie masz ulubione i w ogóle czy są warte uwagi??

    Fryzurka boska:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna rudzinka z Ciebie:) Długie, śliczne włoski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. absolutnie zakochałam się w Twoich włosach *.*
    sama kiedyś taki kolor miałam, czuję sentyment.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)