czwartek, 29 sierpnia 2013

Sposób na szybki szeroki warkocz ( bez użycia wsuwek )

Obiecałam fryzurę krok po kroku, więc dzisiaj przepis na zrobienie szybkiej podwójnej plecionki. Wygląda jak szeroki warkocz pleciony z 5 pasm, a jest dwoma warkoczami połączonymi "niewidzialną siłą" ;) .

Większość tutoriali z tego typu łączonymi francuzami jest z użyciem wsuwek lub klipsów, ja pokażę jak to zrobić z dodatkowym cienkim pasmem włosów.

Tak wygląda tył, plecionka układa się na bok.


Włosy dzielimy na 3 części i kierunkujemy na bok. Dwie duże części zaplatamy w warkocze,pozostawiając pomiędzy nimi cienkie pasmo włosów.  Następnie przekładamy pasemko pomiędzy wystającym brzuszkiem jednego warkocza i następnie drugiego( zaczynąjąc od nasady) aż po końce, trochę tak jak z przeplataniem sznurowadeł w butach ;) . Na końcu związujemy wszystko razem gumką.


                             1.                                           
2.
3.                                                                                                           4.
5.


Woila!


Poza tym  coraz częściej skupiam się na ustach, zwłaszcza w ciemnych odcieniach wiśni, borda i ciemnego brązu. Fuksją i czerwienią latem też nie pogardziłam.  Teraz pogoda bardziej jesienna więc na zgaszone odcienie mnie wzięło :)

14 komentarzy:

  1. Genialny taki warkocz!! Musze jutro wyprobowac:) dzieki za pomysl i instrukcje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny warkocz! Jak mi trochę urosną włosy jeszcze to wypróbuję:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo wooow :D nie dość, że kocham warkocze, to jeszcze taki kolor na włosach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł na efektowną fryzurkę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda, niech no tylko moje włosy urosną... czyli za rok jak dobrze pójdzie ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Juz go robie! Normalnie kobieto Ciebie i Twoje pomysły uwielbiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. warkocz wyglada swietnie
    sam kolor wlosow bardzo mi sie podoba!
    u mnie na blogu ulubiency sierpnia
    a popoludniu na kanale sierpniowe denko
    takze zapraszam
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczny, muszę wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyłącz się do Polskich Blogów kobiecych na Świecie.
    Ps. Wszystkiego najlepszego z okazji Międzynarodowego Dnia Blogera
    Ściskam Serdecznie KateWo
    http://polskieblogikobiecenaswiecie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo efektowny,
    a mozesz zdardzic jaka farba osiagnelas tak interesujacy kolor wlosow?

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna jestes :)
    co masz na ustach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Pomadkę Kryolan, znalazłam też podobny kolor w Inglocie, wkład do palety nr 65 ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)