czwartek, 8 sierpnia 2013

Makijażowa metamorfoza Sylwi :)

 Pewnego dnia spotkałam się z Sylwią by kontynuować cykl metamorfoz. Tym razem przede wszystkim makijaż dzienny, delikatnie na oku oraz coś z ciemniejszymi ustami na wieczór. Z racji tego że czas był ograniczony, włosy zostawiłyśmy naturalnie rozpuszczone a później tylko szybko podpięte w klasyczny wysoki koczek na wypełniaczu.
Oto efekty :

Zdjęcie przed (z samym podkładem)


I  po ( zdj,makijaże,fryzury mojego autorstwa)





I na koniec na wesoło :)


Pokazany tutaj makijaż  dodam krok po kroku w którymś z kolejnych postów  .

9 komentarzy:

  1. wow.! nic innego powiedzieć nie mogę, jest mega piękna i w tym makijażu, a przede wszystkim uśmiechu bardzo czarująca. :))

    Wykonałaś świetną robotę!
    Pozdrawiam ;)
    Weronika F.

    www.hobby-beauty-health.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałąm sie! najlepiej wymodelowana twarz jaka w zyciu widziałam ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. jej jaka zmiana, aż trudno mi uwierzyć, że to ta sama osoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ogromna roznica, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko!! Ale zmiana!! Piękna dziewczyna, ma piękny uśmiech! Co do Twoich działań to uważam że jesteś prawdziwą artystką. Ten makeup to prawdziwe dzieło sztuki:) Ciekawe jakbym wyglądała z tak zarąbistym makijażem hm...;);)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pięknie! Zupełnie nie ta sama osoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, piękna, piękna ! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)