poniedziałek, 15 lipca 2013

Efekty po dwóch miesiącach z FEG

Jakiś czas temu pisałam o odżywce do rzęs FEG Eyelash Enhancer. Czas na opis moich odczuć po używaniu jej  ponad dwa miesiące.

Najpierw dla porównania zdjęcia przed i po.

przed
przed  



po 2 msc

po 2 msc


  Największą różnicę widzę po moich wcześniej bardzo lichych dolnych rzęsach. Górne zagęściły się i wydłużyły, ale różnica nie jest aż tak spektakularna. Na plus też jest to, że odżywka je znacznie przyciemniła.
  Praktycznie podczas stosowania nie widziałam żadnego wypadania rzęs, mimo że kilka razy zapomniałam ją nałożyć ;) Zauważyłam też, że przez to iż się wydłużyły, stały się też bardziej niesforne, każda  w inną stronę sobie rośnie. Bardzo mocną różnicę widzę po wytuszowaniu rzęs i to jest dla mnie największy plus ponieważ na co dzień nie rozstaję się z tuszem.
  Teraz po ponad 3 miesiącach stosowania przestałam już zauważać efekty. Może po prostu się przyzwyczaiłam. W opakowaniu zostało jeszcze trochę produktu, czyli plus za wydajność. Zwłaszcza że nie stosowałam jej zgodnie z instrukcją gdzie pisano by pomijać powiekę dolną. 

  Niestety ponad tydzień temu przestałam ją stosować po zrobieniu sobie rzęs 1:1 . Chciałam wypróbować na lato. Zobaczymy czy ta reszta produktu nie będzie potrzebna do regeneracji moich osłabionych po wakacjach rzęsach.

  Na rzęsach mojej mamy widać za to ogromną różnicę. Przedtem miała bardzo króciutkie 1-3 mm  a teraz są  zagęszczone, ciemniejsze i dużo dłuższe ( w końcu widać że ma rzęsy ;))

Podsumowanie:

 Odżywka na pewno daje spore efekty. Ja jednak mam mieszane uczucia co do niej. Może faktycznie oczekiwałam nie wiadomo jakich firan, ale za te pieniądze nie wiem czy kupię ją ponownie.
  Może jeśli będzie tańsza? Słyszałam od znajomej, że niedawno pojawiła się na portalu zakupów grupowych  dużo taniej. Jeśli zauważę że efekt zniknął całkowicie może kupię ponownie.

  Kiedy ją tylko skończę, to a pewno  na niej nie poprzestanę i będę szukała dalej, może tym razem wśród tańszych odpowiedników. 

Może znacie dobrą odżywkę którą można polecić?

4 komentarze:

  1. Polecam olejek rycynowy, ładnie przyciemnia i odżywia rzęsy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również stosowałam olejek. Daje niesamowite efekty:)

      Usuń
  2. tez bym wybrala olejek rycynowy :)
    mam swoje rzesy dlugie I geste wiec niczego takiego nie szukam ;0
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  3. Na sklepestetyka.pl za 54 zl jest:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)