niedziela, 7 kwietnia 2013

Wyniki rozdania :)


Na początku dziękuję wszystkim, którzy obserwują mojego boga jak również polubili profil Alterlook na Facebooku. Cieszę się że tak  dużo osób zgłosiło się pod postem o rozdaniu.

Już myślę nad prezentami oraz formą kolejnej zabawy. Może jakiś konkurs zrobię :)

Po południu zrobiłam samodzielnie losy z waszymi danymi, osobiście wolałam taką formę niż internetowe losowanie.

Tak wyglądały przygotowane i wymieszane losy w pudełku po "Oh Loli"



Losowanie. Kudłacz też chciał coś wyciągnąć :)








A zestaw kosmetyków i próbek zdobywa.....










Patrycja Cz. z bloga  malenkabloguje !! 

Gratulacje, oczekuj na e-mail ode mnie :)



Całą resztę zapraszam do kolejnej zabawy następnym razem !

20 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyni ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, znowu nic nie wygrałam... :P
    Gratuluję zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  3. o szczęściara moja - gratuluje ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla zwyciężczyni :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Dziewczynki :* Przede wszystkim organizatorce, jeśli się nie obrazicie :)
    Akurat - następnym razem z pewnością Ci się uda - bierz udział, próbuj szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje!
    u mnie dzis o zestawie 9ciu pedzli hakuro
    :)
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)