poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Nowości: odżywka do rzęs FEG eyelash enhancer

Moja cudowna mamcia skusiła mnie byśmy razem wypróbowały tę odżywkę, zwłaszcza że była w dużej promocji na portalu zakupów grupowych :)

Za dwie szt zapłaciłyśmy 249 zł gdzie regularna cena jednego opakowania to ok 280zł. Oczywiście zanim  wybrałyśmy tę odżywkę, to skrupulatnie sprawdziłam o niej opinie by nie złapać się na bubel albo "promocję na niby" jakie coraz częściej pojawiają się na tego typu stronach.

Recenzję wystawię najwcześniej za ok miesiąc, kiedy to powinny pojawić się pierwsze efekty.
Jak na razie zdjęcia produktu i moich rzęs "przed". Dodam tylko, że nie stosuję się do końca do załączonej instrukcji bo smaruję również dolne rzęsy :)







9 komentarzy:

  1. Ja pierwszy raz słyszę o tym preparacie. Raczej nie skusiłabym się ze względu na cenę. Stosuję tańsze odpowiedniki i jestem zadowolona z ich działania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem bardzo ciekawa efektow...biorąc pod uwagę wysoką cenę produktu, ciężko byłoby mi się zdecydować w ciemno:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze.. tyle kasy.. mimo dzialania nie skusilabym sie.

    OdpowiedzUsuń
  5. witam!

    ja równiez kupiłam taką odzywkę...chociaż uważam, że jest to podróba, bo ma o połowę mniej składkników niż orginał dlatego wątpie w jej działanie...
    Proszę o informacje jak kuracja? czy chociaż są minimalne efety?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widzę duże efekty, szczególnie po dolnych rzęsach, które były bardzo krótkie, więcej o działaniu napiszę w poście wkrótce :)

      Usuń
    2. Czy mogłabyś napisać coś o efektach dzialania tej odżywki??

      Usuń
  6. Orginalna odzywka: sklad na opakowaniu inny niz sklad na ulotce nie wiem dlaczego. Na twoim opakowaniu pierwsze trzy cyfry kodu to 696 = chiny

    OdpowiedzUsuń
  7. Co tu dużo gadać-efekty po niej są bardzo dobre, cena tez nie jest wcale wygórowana (ok 70-80zł ORYGINAŁ!) jak za terapię 3-4 miesięczną. Pierwsze efekty widoczne po 2 tygodniach zrobiły na mnie wrażenie. Warto było zainwestować w swoje rzęsy. :) bo zwróciło się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)