piątek, 19 kwietnia 2013

Nowości i kilka słów o nich

Nieco ponad tydzień temu, przy okazji kupowania rzęs Ardell, skusiłam się też na parę innych rzeczy.  O niektórych z nich mogę się już co nieco wypowiedzieć.


ECOTOOLS Zestaw 4 Pędzli Kabuki do Makijażu 

 

No nie mogłam się powstrzymać przed kupnem :) Idealnie nadają się do małej kosmetyczki. Włosie  mięciutkie, puszyste i gęste,ten do korektora ma mocno zbite.  Nie zauważyłam żadnego wypadania, a od ponad tygodnia  używam codziennie.W poręcznych, aluminiowych skuwkach.

cena: niecałe 40zł

LANCOME Color Design poczwórne cienie

Kolory: 

Latte (matowy) 
Kitten Heel (perłowy) 
Fashion Admirer (matowy) 
Madison Avenue (perłowy)

 

Zrobiłam nią już kilka makijaży i efekt mi się podoba. Nasycenie jest ok, kolory są ładne, nie osypują się wcale i dobrze blendują.
 cena : ok 30zł

REVLON Bare It All - Emulsja Rozświetlajaca

Kolor 370 - Pink a boo 

 Myślałam że będzie bardziej różowa ale na szczęście tak nie jest. Opakowanie jest duże(22ml), z wygodnym aplikatorem. Sam rozświetlacz daje piękny efekt Glow Skin, bez odpustowych drobinek i brokatu. Świetny punktowo na szczyty kości policzkowych jak również zmieszany z podkładem.Myślę że może stać się moim ulubionym :)

Cena ok  20zł

 

Klasyczny CARMEX  balsam do ust w słoiczku 7,5g 

 

Mimo sławy jaką się ten balsam do ust otacza, nie miałam okazji wcześniej wypróbować. Kupiłam w idealnym momencie, kiedy moje usta były popękane. Naprawdę koi, ma mentolowy zapach który po chwili się ulatnia. Dobrze działa na moje usta.

Cena: ok 8zł

ESSIE Lakier - 755 Meet Me At Sunset 5ml

 Na razie używałam tylko raz, utrzymał się bez odpryskiwania ok 5 dni. To bardzo dobry wynik jak na moje paznokcie. (Oprócz lakierów Essie i OPI, dobrze trzymają się na moich paznokciach tylko lakiery z Sally Hansen-Hard as nails) .Kolor ładny, czerwono-ceglasty z pomarańczowymi tonami. Taki letni.

 Limitowana edycja w dobrej cenie ok 10zł

 Rzęsy:

ARDELL Rzęsy Kępki z Węzełkami - Long Czarne

Jedne z najlepszych kępek na jakich pracowałam. Niestety niedostępne stacjonarnie, a kępki bardzo szybko zużywam przy ślubnych makijażach.

ARDELL Accent 318 Black - Rzęsy na Pasku - Połówki 

Dają bardzo naturalny efekt zalotnego spojrzenia Lubię rzęsy połówki, bo zakłada się je szybko i dodają uroku.

 

 

ARDELL Rzęsy - 109 Czarne

Kupiłam pierwszy raz i jeszcze nie używałam, podobne do rzęs z Inglota które kiedyś miałam.

ARDELL Rzęsy - Demi Wispies 

Moje ulubione:)

Cena ok 20zł/opakowanie 

Jak wspominałam wcześniej, obcięłam włosy. Porównując pierwszym zdjęciem niżej, sporo poszło z długości. Z objętości jeszcze więcej, bo mocno je wycieniowałam. Jestem zadowolona. Łatwiej mi się je teraz układa i czesze fryzury :)

 

Poniżej wyprostowane 


 

12 komentarzy:

  1. Jakie piękne włosy *.* A pędzle super ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier super :D A rzęsy Ardell uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne zakupy. Pedzle, rzesy Demi uwielbiam:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz przepiękne włosy. Zniewalający kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresowały mnie cienie ;) Masz śliczne włosy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Włosy jak Hayley Williams :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzle bardzo ładne . Bardzo lubię Ecoo tools.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna paletka :) pędzle fajne :) no i essie -krwisto czerowny ;D
    super rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne muszą być te pędzle :D piękna czerwień i oczywiście makijaż oka z rzęsami :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)