wtorek, 30 kwietnia 2013

New in: KRYOLAN

Cieszę się jak dziecko z powodu dwóch paletek ( czy ja jestem normalna? ;)) Z paczki która mi przyszła z rzeczami z Kryolan w środku.

A w niej:
paletka 18 szminek(LC) ok 90zł
paleta 18 cieni matowych do powiek (V2 Fashion) ok 200zł
kajal czarny ok 25 zł





Dzisiaj wspomnę o paletce z cieniami w której jestem zakochana od pierwszego użycia :)

Paletka jest dosyć droga, ale w przeliczeniu na 1 cień wcale tak drogo nie wychodzi. Nie przeszkadza mi też to że nie można wymieniać wkładów. Jeśli jakiś kolor wykończę to po prostu dokupię dany wkład osobno, ale myślę że prędzej się te cienie zestarzeją niż wykończę któryś do zera (zobaczymy ;))


I kolory :) Świetnie napigmentowane jak to powinno być w cieniach pro, nie osypują się przy nakładaniu i co najważniejsze bardzo dobrze blendują . Kolory podczas rozcierania nie znikają ani nie tworzą się smugi jak to bywa z matami.


Świetnie w makijażu sprawdza mi się też powyższa kredka, mięciutka i dająca mocno czarny kolor po delikatnym pociągnięciu.
Ale jak widać kajal jest dosyć gruby, nie ma szans zrobienia nim cienkiej kreski, radzę sobie  rozcierając ją cieniutkim pędzelkiem, ale szukam też tak samo miękkiej i bardzo czarnej kredki, która mocno rysuje. Między innymi potrzebuję jej też do używania jako dermatografu. Niestety słyszałam że cienkie kredki z KRYOLAN są zbyt twarde. Może polecicie coś od siebie? 

Mam też problem z kupieniem ostatnio cielistej miękkiej kredki. Co zamówię, to dowiaduję się że nie ma na magazynie. Nie rozumiem skąd taki deficyt. Kupiłam jakąś dwustronną z Essence ale dla mnie jest za twarda.

I poniżej makijaż oka przy użyciu tej kredki i  cieni Kryolan


Użyłam:
baza pod cienie ArtDeco
czarna kredka KRYOLAN
jasnobeżowy cień  i matowy brąz do brwi z paletki Sleek Oh so special
Paleta 18 cieni KRYOLAN
 (jasnożółty, średnia zieleń,średnioniebieski ,granat,fiolet, mięta na powiece dolnej)
Tusz Sumptuous EL
Biała kredka na linię wodną Avon


Dodam że zdjęcie jest robione po całym dniu chodzenia w tym makijażu, przetrwał do późnych godzin wieczornym w nienaruszonym stanie.

8 komentarzy:

  1. Paletka wygląda superr :D
    Dobrze że ja często nie maluje powiek bo bym miała stos takich paletek.. O.o

    :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś w 100% normalna, też bym się cieszyła:-)
    Cienie fantastycznie wyglądają na oku.

    http://fasterbetternicer.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolorki :)) Bardzo żywe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kolory fantastyczne w tej paletce!x x x

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wszystko z Kryolanu <3 Palety cieni zazdroszczę niesamowicie :D Ja sobie bardzo chwalę ich korektor pod oczy w pisaku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesoła paletka - podobają mi się te kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)