piątek, 12 kwietnia 2013

Makijaż krok po kroku: brzoskwinia + fiolet

Nadaje się na ślubny, ponieważ dodaje świeżości i błysku, a jednocześnie nie jest  nudny.

1. Na twarz nakładamy bazę,  podkład, korektor i rozświetlacz w płynie. Następnie pudrujemy matującym pudrem transparentnym anti-shine , bronzerem modelujemy owal twarzy i podkreślamy policzki różem.

2. Oko smarujemy bazą pod cienie a całą ruchomą powiekę pokrywamy jasnym brzoskwiniowym cieniem.


3. Malujemy klasycznego "bananka" i rozcieramy w zewnętrznej części powieki dolnej


4. Środek powieki akcentujemy pastelowym błękitnym cieniem, granice cieni delikatnie blendujemy.


5.  Nad załamaniem rozcieramy fiolet matowym średnim brązem. Malujemy  czarną kredką kreskę na linii rzęs.


6.  Kącik wewnętrzny i miejsce pod łukiem brwiowym rozświetlamy jasnobeżowym cieniem, brwi poprawiamy średnim matowym brązem. Ewentualne niedociągnięcia korygujemy, a kreskę na linii rzęs poprawiamy eyelinerem. Tuszujemy rzęsy.


7. Doklejamy kępki, lub połówki rzęs. Na usta nakładamy pomadkę w naturalnym kolorze.


Użyłam:
twarz:

podkład Revlon colorstay do mieszanej nr 180
kółko korektorów Kryolan
rozświetlacz Revlon 370
bronzer IsaDora
Róż Inglot
oczy:

cień brzoskwiniowy IsaDora (paletka Blooming spring)
cień fioletowy Inglot
jasnoniebieski Joko
jasnobeżowy Inglot
kredka czarna Chanel
Eyeliner Make-up Atelier Paris
Tusz Estee Lauder Sumptuous
Rzęsy ardell

Usta Chanel Rouge Coco Egerie

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż. A brzoskwiniowy cień skradł moje serce- będę się musiała rozejrzeć za jakimś jego odpowiednikiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Oczy wyglądają tak tajemniczo *.* Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł na makijaż, bardzo mi się podoba połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaz piekny, ale po co tyle fotoszopa?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod skromnym wrażeniem Twojego talentu! Jesteś bardzo kreatywną osobą i przede wszystkim pomysłową. Twoje propozycję makijażu i fryzur rozkładają mnie na łopatki!! Jeszcze raz gratuluje talentu!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie, bardzo ładne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski po prostu boski. Mam paletkę Sephory w takich kolorach i nie umiałam tego wykorzystać razem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten brzoskwiniowy jest prześliczny ^.^

    Makijaż - bajkaaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. prześwietnie ;D cudo wiosenne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jeden z lepszych makijazowych blogow!
    ciekawy blog
    bede tu zagladac czescie
    milego weekendu
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  12. wow masz talent ! i w dodoaktu piękne włosy, chciała bym mieć taki kolor <3

    pozdrawiam
    FK;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ta kolorystyka u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o matko, ale pięknie!! Ja niestety nie umiem cieniami siep osługiwac ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)