środa, 10 kwietnia 2013

Loki + upięcie z boku

Ostatnie zdjęcie moich nieobciętych włosów :) Tak, dosyć sporo podcięłam, zresztą jak widać te rozjaśnione końce aż się prosiły by się ich pozbyć . Ale zdjęcie po podcięciu i wycieniowaniu dodam innym razem.





 Dzisiaj na szybko skręcone lokówką loki od połowy długości, podniesiony tył i podpięcie z boku.





Często kręcicie swoje włosy? Ja bym mogła mieć loki na co dzień, ale zazwyczaj nie chce mi się wstawać dodatkowe pół godziny wcześniej by je pokręcić.

13 komentarzy:

  1. Loki cudowne Bardzo mi siępodobają

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne loki! nie mogę się napatrzeć na Twoje włosy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie to nie ma sensu - rozprostowują się. ;) wyprostowane za to kręcą. najlepszym wyjściem nosić je naturalnie.;)
    to upięcie jest śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne są te loki! ja czasem kręce lokówką ale za bardzo je wtedy spalam

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie się loki nie trzymały, kiedy jeszcze miałam dłuższe włosy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka piękna długość. W lokach włoski wyglądają jeszcze lepiej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne upięcie! A kolor włosów niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne loki wyczarowałaś ;)
    ja na szczęście nie muszę kręcić loków, bo z natury same włoski mi sie układają w spiralki, wiec mam problem z głowy ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak tak idziesz przez miasto to chyba za Toba idzie kolejka ludzi i sie gapi na wlosy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nno właśnie, wstawać wcześniej.. dlatego może raz w roku mam loki.. :)
    A Twoje wyszły pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne loki :) Ja nie umiem sama sobie zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  12. to upięcie jest nieziemskie! ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)