poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Inna wersja warkocza Valentino

Uwieczniłam ostatnio plecionkę dookoła głowy, którą bardzo polubiła Joanna :) Jest bardzo podobna do słynnej już fryzury Valentino, ale moim zdaniem trochę bardziej ciekawa.



Jak twierdzi Joanna, fryzura jest bardzo praktyczna, dziewczęca i romantyczna. Do tego trzyma się nawet kilka dni. Może któraś z was spróbuje ją wykonać na siostrze, koleżance a może nawet na sobie? :)

Poniżej fotostepik


Zaplatamy francuza pod spód, dobierając kosmyki z kucyka




I tak dookoła głowy :)




koniec warkocza chowamy we fryzurze spinając wsuwkami, brzuszki francuza rozciągamy, by wydawał grubszy





Przepraszam za jakość niektórych zdjęć, ale robiła je bardzo niedoświadczona osoba ;)

15 komentarzy:

  1. ślicznie. Ale chyba nie dam rady na sobie. Choć spróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą fryzurkę robiłam córci :) ja niestety mam jeszcze za krótkie włosy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tak czesze włosy swojej córce sama sobie nie umiem zrobić

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda świenie...sama jednak nie potrafiłabym zrobić takiego cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekny warkocz!
    I te twoje wlosy...jak z reklamy
    u mnie dzis TAG kocham wiosne
    jesli tylko masz ochote,zapraszam do zabawy
    milego dnia! x x x

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny kolor wlosow;)
    zapraszam na nowe rozdanie na blogu;]

    OdpowiedzUsuń
  7. wcale nie takie trudne ! :) Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow ;) wygląda świetnie ;) muszę spróbować. no i jaki kolor włosów!!! nieziemski :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny :D Ale ja bym sobie sama w życiu nie dała rady zrobić :C

    OdpowiedzUsuń
  10. kilka pomysłów już próbowałam, jednak nie wychodzą mi tak świetnie jak Tobie ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie! :) szkoda, że sama nie ma kto mi zrobić warkocza, wszyscy mają lewe ręce :D

    OdpowiedzUsuń
  12. dość dziwna jest ;) ale jak kto lubi ;P masz niezły kolor włosów!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny! Jestem pełna podziwu dla Twoich umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zapraszam do siebie,na rozdanie
    yanke candle,batiste,sleek,dodatki z primarka,dla kazdego cos milego :))
    mielgo dnia x x x

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)