środa, 3 kwietnia 2013

Inglot Freedom System, pomadki do ust

Dzisiaj pod lupę idą pomadki do ust z serii Freedom System z bardzo  lubianego przeze mnie  Inglota. Posiadam 7 wkładów, dwa w Glamboxie i 5 w paletce tej samej firmy.

Koszt:  10zł wkład
Posiadam tylko matowe kolory.


Góra od lewej:  12, 35, 13, 02, 82,
Dół od lewej: 39, 06


Swatche na przedramieniu od lewej : 06, 39,  12, 35, 13, 02, 82,



+
  •  bardzo dobra pigmentacja
  •  ładny delikatny zapach
  • możliwość skomponowania swojego zestawu z bardzo dużej gamy kolorów
  • cena moim zdaniem bardzo dobra jak za wkład 1,5 g
  • bardzo plastyczne, dobrze się nakłada
-

  • czasami wysuszają, dlatego najlepiej nakładać na wypielęgnowane usta, smarowane wcześniej balsamem
  •  podkreślają suche skórki, ale rzadko która szminka wygląda dobrze na przesuszonych ustach
  • co do trwałości mam mieszane uczucia, czasami pięknie się trzymają a innym razem już po godzinie schodzą
Tak czy inaczej za tą cenę to je lubię i zamierzam dokupić w niedługim czasie kilka innych kolorów.

Poniżej kilka zdjęć, gdzie w makijażu wykorzystałam m. in  te pomadki.

39

06 + 02

12 + 35 + błyszczyk bezbarwny

13

  
35


12 komentarzy:

  1. świetne zestawienie kolorków...02 bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 06 i 02 są przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi sie ta paletka, z Inglota głownie mam lakiery które sa bardzo dobre jakościowo, ale ta paletką z tą ceną niemiłosiernie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Także bardzo lubię te pomadki. U mnie na blogu można znaleźć kilka słów o nich. Bardzo często je wykorzystuję do sesji zdjęciowych a nawet do ślubnych makijaży.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolorki;) Uwielbiam cienie z Inglota, może skusze się też na taką pomadkę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne,uniwersalne :) Jedna bloggerka pokazywała zielone i żółte ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne kolory !;) Zdjęcia są super ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm :) Śliczne kolorki :D Takie to ja uwielbiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się. Pewnie się skuszę i na taką formę, bo mam teraz te z kolekcji kolorowej i je uwielbiam (własnie obrabiam zdjęcia do notki o fuksji) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo to fajne, zwlaszcza ez maja taka game kolorow, nie trzeba kombinowac

    OdpowiedzUsuń
  11. jakos wole tradycyjne pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)