środa, 20 marca 2013

Liebster

Zazwyczaj nie przepadam za tego typu zabawami i nie biorę udziału, ale na pytania tym razem mogę odpowiedzieć bo jest ich kilka .Nominowana do Liebster Award  przez Anię z bloga  http://smokeyawesome.blogspot.com/ :)




  1. Dlaczego założyłaś bloga? Na początku jako dodatkowa forma marketingu, teraz już sama nie wiem, blogowanie sprawia mi przyjemność :)
  2. Jak wygląda twój codzienny makijaż oka?  To zależy czy się śpieszę :) Jak się śpieszę to tylko beżowy matowy cień i tusz, jak mam więcej czasu to 3 kolory cieni , kreska i tusz. Nie wyjdę nigdzie bez podkreślonych brwi ;)
  3. Miejsce na ziemi do którego marzysz pojechać? Bardzo dużo tego ;) Miami, NY, Chiny, Indie i wiele innych, nie mam konkretnego
  4. 3 ulubione piosenki na tą chwilę?  Rihanna - Stay ft. Mikky Ekko, Imagine dragons - Radioactive, Ania Dąbrowska- Przy sąsiednim stoliku(Ale to się bardzo szybko zmienia )
  5. Co Cię uszczęśliwia? Stabilizacja, poczucie bezpieczeństwa, miłość, pasja i mój jedyny, który we wszystkim się ze mną zgadza...piesek :D
  6. Blog który Cię inspiruje? Jest ich kilka u mnie na blogrollu, nie mam jednego konkretnego. Inspiruje mnie wybieg
  7. Na co dzień wolisz buty na obcasie czy na płaskiej podeszwie? Wolę obcas i koturny, niestety ze względu na charakter pracy coraz rzadziej zakładam :(
  8. Ulubiona pora roku? LATO! :)
  9. 3 cechy idealnego mężczyzny? Nie wiem, chyba bym nawet takiego nie chciała, ideały (o ile istnieją) muszą być strasznie nudne ;)
  10. Inne zainteresowania poza blogowaniem? Sport, taniec, muzyka, moda, fotografia
  11. Kawa czy herbata?   To i to uwielbiam 
 A żeby nie było tak bezzdięciowo dodaję porcję inspiracji 




 

1 komentarz:

  1. Hej kochana ;)
    Chcę Cię bliżej poznać, dlatego też nominowałam Cię do Liebster Award ;)
    Zapraszam Cię i mam nadzieję, że z chęcią odpowiesz na moje pytania ;)
    Pozdrawiam Cię serdecznie ! ;)

    http://impatientwoman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)