czwartek, 14 lutego 2013

Może być i Walentynkowo

Lub jak kto woli.

Ja w tym roku mam tą okazję przesuniętą o kilka dni, ale mam nadzieję, że dzięki temu u mnie to "świętowanie " potrwa trochę dłużej ;)

Makijaże lekkie, klasyczne, bez przepychu i przerysowania. Ale jest też  trochę różowo - fioletowo ;)
Mężczyźni raczej nie lubią zbyt mocno umalowanych kobiet, wystarczy lekkie podkreślenie urody.

Teoretycznie do mojej  urody nie pasują takie fuksjowe usta, ale czasami lubię ten kontrast zimnego z ciepłym, zwłaszcza w zimie, kiedy  jestem całkiem blada:)

Różowy, błękitny, niebieski, fiolet a na dole zieleń. Mix kolorów i błyszczące usta.


Bardziej klasycznie. Jasny beż w połączeniu z liliowym i brudnym fioletem. Do tego obowiązkowo kreska w kształcie jaskółki. Bladoróżowa szminka nawilżająca.

Mile widziane będą też sztuczne rzęsy, ale dające raczej delikatny a nie dramatyczny look:)




Z okazji tego święta życzę wszystkim parom miłego spędzenia dzisiejszego dnia i wieczoru. A tym którzy tak jak ja olewają 14 lutego w tym roku, by nie zostali zasypani widokiem serduszek, całusków i kwiatków z każdej strony i mieli święty spokój ;)

5 komentarzy:

  1. Oj cudowny makijaż, podziwiam i zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne makijaże;) I zdjęcia mi się bardzo podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, przekonuje mnie zwłaszcza ostatnio. Szkoda tylko, że nie umiałabym się tak pomalować ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)