środa, 27 lutego 2013

Backstage sesji dla Ryłko Fashion

Dzięki uprzejmości Pana Andrzeja Frydy ( Studio F4 ) mogę pochwalić się wam tym co lubię najbardziej. Filmikiem ukazującym  backstage z sesji :) 

W zeszłą sobotę miałam okazję współpracować z wspominanym już tutaj kiedyś fotografem Konradem Murańskim oraz tym razem z przecudowną i przesympatyczną modelką Moniką Gocman. Tym razem zajęłam się tylko fryzurami bo modelka malowała się sama ( jak widać na filmie bardzo profesjonalnie) ;)

Fryzur było chyba z 5  ale na filmie jest ujęty niestety tylko początek sesji. Może będę miała okazję pokazać wam również zdjęcia reszty w późniejszym czasie .


https://www.facebook.com/photo.php?v=450242208382180



2 komentarze:

  1. Wspaniały backstage........modelka sliczna , a loki obłędne...jaki lakier do włosów uzywasz ? ja mam schwarzkopfa taki czarny kojarzysz może ? twój mnei zaintrygował :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Loreal Infinium Lumiere 4 ;) Uwielbiam :D Kojarzę czarny z lini profesjonalnej ze Shwarzkopf, mam chyba gdzieś małą pojemność ale nie próbowałam na razie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)