wtorek, 29 stycznia 2013

Szybkie zakupy

No tak, mnie to zawsze coś skusi. Ale musiałam jakoś uprzyjemnić sobie  chodzenie po urzędach :)

Z dzisiejszych zdobyczy:  Revlon Douglas(cena regularna 69zł, mi udało się tym razem kupić ze zniżką kolor 330, do mieszania z jaśniejszymi odcieniami), róż Inglot (15zł, wkład do palety), zmywacz i książka "Akademia Makijażu" Katarzyny Kozłowskiej, o której już kiedyś słyszałam, ale wtedy się nie skusiłam a dzisiaj w promocji za 17 zł udało mi się kupić w  Drogerii Natura ;) Jak przeczytam to zdam relacje, na razie po przejrzeniu widzę, że pisana jest dosyć ogólnie ale może znajdę jakąś ciekawą radę .

I dodatkowo przyszły mi 4 podkłady z Dermacolu. Klasyczny Make up cover, który zamierzam używać jako korektory (ok 20zł każdy, nr 208 i 213) i dwa w jednym czyli Dermacol Double effect fluid + baza (też 20 zł, 2x 15 ml) nr 2 i 3 kupiony do przetestowania ze względu na dużo pozytywnych opinii i cenę.


Róż z drobinkami, bardzo delikatny jasno brzoskwiniowy odcień. Lubię "suchą" kolorówkę z Inglota.








Kilka dni temu nabyłam też paletkę IsaDory Blooming Spring (87,90 zł) bo chciałam jakąś paletkę z pastelowymi kolorami na wiosnę, poniżej też szybko ciapnięty makijaż wszystkimi odcieniami z paletki i swatche na palcach.


Kącik wew jasny róż, środek pistacja, zewn kącik jasny liliowo-fioletowy, nad załamaniem brąz opalizujący a pod łukiem brwiowym i na dolnej powiece delikatna najmniej widoczna brzoskwinia



Jak widać cienie są jasne i pastelowe (właśnie o takie mi chodziło) ale jak na pastele to dobrze napigmentowane.  Wykończenie mają satynowe. Powyżej nałożone bez bazy byle jak paluchami :)



7 komentarzy:

  1. Dermacol mnie kusi od dłuższego czasu :) Gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na All przy okazji innych zakupów u jednego sprzedawcy ;)

      Usuń
  2. slicznie wygladasz w tym makijazu!
    cienie sa mega napigmentowane no swietne!

    OdpowiedzUsuń
  3. macałam w sklepie tą paletkę izadory ale pigmentacji zero, tarłam i tarłam i nicm zadziwiło mnie to

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dlaczego, moja jest dosyć dobrze jak na pastelowe kolory napigmentowana co widać na zdjęciach które dodałam. Może jakiś felerny egzemplarz albo podróbka?

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)