poniedziałek, 7 stycznia 2013

Szybkie upięcie

Ktoś kto mnie podgląda od jakiegoś czasu pewnie zastanowi się co tak ostatnio pędzę z postami, bo jak na mnie to ta częstotliwość jest naprawdę duża ;) A ja po prostu się pochorowałam i mam więcej czasu na nadrobienie zaległości.

To upięcie wykonałam w drugi dzień świąt, miałam dodać przed sylwestrem ale brakło czasu.  Będzie więc fryzurą na karnawał :)

Wykonana dosyć szybko (i jak widać trochę niechlujnie) fryzura w stylu retro dla włosów średnich i długich. Poniżej zdjęcia jak wykonać coś podobnego krok po kroku. Do tego dodałam prostą kreskę jaskółkę na oczach i czerwoną szminkę.










Zbieramy włosy z przodu od przedziałku do tyłu i podpinamy na boku


Również podpinamy pozostałe włosy z lewej na prawą stronę

Część włosów z prawej strony przedziałka dodajemy do powstającego koka

I podpinamy "ka krzyż"


Końcówkę warstwy którą właśnie podpięliśmy zawijamy do góry i do środka przykrywając wsuwki

Pozostałe kosmyki zawijamy wokół "koka" dalej przykrywając wsuwki. Dodajemy ozdobną spinkę na boku

Resztę włosów od przedziałka wyczesujemy do tyłu i podpinamy. Możemy zostawić kilka "niesfornych" kosmyków wokół twarzy










10 komentarzy:

  1. Nie mam niestety tak długich włosów, ale gdybym miała, to na bank nie byłoby to w moim wykonaniu szybkie upięcie ;) Bardzo podoba mi się ta fryzura i Twój kolor włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. szybkie upięcie? u mnie pewnie trwałoby godzinę :p ale bardzo mi się podoba, może faktycznie, jak kiedyś będę miała więcej czasu, to się skuszę i zrobię. a poza tym uwielbiam Twój kolor włosów!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie!i piekny makijaz;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne włosy! i cudny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny kwestia wyrobienia sobie ręki, najlepiej zacząć od bardzo prostych rzeczy a potem już z górki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne włosy, z tym "szybkim upięciem" to nieźle się ubawiłam ;)Kobieto! prześliczna jesteś! Obserwuję i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny makijaż a fryzura bomba

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę powiedz, że masz to nagrane i umieszczone na YouTubie :D Bo nic kompletnie nie kumam od momentu "podpinamy włosy z lewej na prawą strone" :-( A fryzura przepiękna :-) Kolor włosów również :-)
    Co to za kolor? Jakiej firmy? Ja mam o kilka tonów ciemniejszy a bardzo bym chciała uzyskać zbliżony do Twojego.

    OdpowiedzUsuń
  9. piekny kolor a kondycja wlosow rewelacja
    jakimi farbami i kosmetykami pielegnujesz swoje piekne wloski?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)