sobota, 12 stycznia 2013

Oczka, oczka

Kolejna porcja moich makijaży na powiekach.
Pierwszy w odcieniach zieleni z karmelowymi ustami w szybkim skrótowym step by step.


1. Tym razem zaczęłam od makijażu oczu. Najpierw baza pod cienie, na to głęboka butelkowa zieleń na całą powiekę ruchomą .


2. Środek powieki i załamanie nad wewnętrznym kącikiem rozbieliłam jasnym perłowym pyłkiem zaś załamanie od strony zewnętrznej potraktowałam złotym brązem .


3. Granice cieni dokładnie blendowałam by miękko przechodziły na siebie kolory.  Brwi przyciemniłam a pod nią nałożyłam odrobinę rozświetlacza.


4.  Zrobiłam kreskę czarną kredką przy linii rzęs. Linię wodną rozjaśniłam beżową kredką


5. Wytuszowałam rzęsy. Nałożyłam podkład, korektor pod oczy a  na to puder. Bronzerem wymodelowałam owal twarzy. Na szczyty kości policzkowych, czoło i brodę odrobina rozświetlacza. Na policzki róż, na usta brązowa kredka a na  to karmelowy błyszczyk.Gotowe :)

Użyłam :
baza pod cienie Joko
pigmenty MAC
pyłek i rozświetlacz Everyday Minerals
Kredka czarna Chanel
Kredka beżowa Essence
Tusz Max Factor 2000 calorie
Korektor Kryolan
podkład EL Double Wear
Puder Kryolan
Bronzer IsaDora
Róż Inglot
Kredka do ust Golden Rose
Błyszczyk Kobo


2 komentarze:

  1. ładny makijaż :)
    obserwuje i liczę na rewanz
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrząc na Twoje makijaże aż mam ochotę sama coś wykombinować na moich powiekach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)