czwartek, 24 stycznia 2013

Fioletowy dymek



Krok po kroku jak zrobić makijaż oka w kolorze fioletu z nutką złotego brązu. Do tego kreska delikatnie zmieniająca kształt oka i sztuczne rzęsy dla "zalotnego" spojrzenia :)



1. Na powiekę nakładamy bazę pod cienie, na to matowy beżowy cień dla "zagruntowania bazy" a następnie rozświetlającym beżem z delikatnymi drobinkami malujemy od środka do połowy oka


2. Drugą połowę oka aż nad załamanie powieki pokrywamy połyskliwym ciemnym fioletem. Akcentujemy tym cieniem również powiekę dolną.


3. Następnie kierując się od środka po załamaniu nakładamy dosyć grubą warstwę brązowo złotego pyłka.


4. Nad to cienką warstwą kładziemy matowy ciemnobeżowy cień. Całość delikatnie blendujemy by granice się roztarły.





5. Matowym czarnym cieniem robimy przydymioną kreskę przy linii rzęs . Na dolnej powiece kreskę namalowałam w zewnętrznej części trochę niżej by delikatnie zmienić kształt oka  i zakończyłam mniej więcej w połowie powieki.


Tapetowanie ;)

Jeśli cień się osypał można teraz delikatnie zetrzeć go spod oka. Na powyższym zdjęciu 3 odcienie podkładu stopione ze sobą sprawią, że twarz nie będzie "płaska" tylko rozświetlona w środkowej części i przyciemniona po bokach
 

 6. Jeszcze tylko tuszujemy rzęsy i doklejamy te w pasku w zewnętrznym kąciku, poprawiamy linię brwi oraz dodajemy róż na policzki.


 Na koniec błyszczyk na usta i gotowe :)


8 komentarzy:

  1. ładne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry! Jak milo jest zobaczyć taki śliczny makijaż w czwartkowy poranek. Makijaż przepiękny.. Muszę jednak przyznać ze zdjęcie ’tapetowanie’ powaliło mnie na kalana..hehe przerażające..:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie ten makijaż wygląda na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tutorial! Przyznam, że ilość podkładu mnie przeraziła, ale tylko w pierwszym momencie, ponieważ efekt jest powalający!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Brak mi słów jak opisac emocje jakie mam w keirunku Twojego makijażu..Jestes wprost najpiekniejsza a makijaz cuudownyyy :)
    Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny makijaż i zdjęcia, wszystko dokładnie widać :) szkoda, że ja nie umiem się malować. Od dziś z przyjemnością zaczynam obserwować i zapraszam w moje skromne progi http://disetfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)