piątek, 4 stycznia 2013

DIY : Ozdoby do włosów lub jako "broszki"

Jeszcze przed sylwestrem natchnęło mnie by zrobić sobie kołnierzyk DIY na zabawę, ale zanim go zrobiłam, pobawiłam się w robienie szybkich ozdób do włosów, lub jak kto woli czegoś a'la broszki do ubrań/apaszek.

Moje skórzane wciągane muszkieterki otrzymały tym samym drugie życie. A właściwie tylko ich cholewka ;)

Pierwsza ozdoba wyszła szczerze powiedziawszy bardzo średnio przez to, że dżety były dziurkowane a nie chciało mi się ich przyszywać. Mam jeszcze tych ozdób dosyć dużo, więc następnym razem już będę szyła :)

Do wykonania potrzebne były:

- nożyczki
- skóra naturalna lub grubszy i sztywniejszy materiał (w moim przypadku cholewka z kozaków ale może być też np. filc ;))
- klej na gorąco
- małe metalowe klamerki do włosów z płaskim spodem
- dżety, cekiny, ozdoby do paznokci albo brokat

A teraz trzy proste ozdoby krok po kroku:





W pudełkach moja stara biżuteria, która czeka jeszcze na swój czas w innej postaci :)

Wycinamy dowolny kształt z przygotowanego materiału

Aplikujemy porcję kleju a na to od razu dżety, lekko dociskając


Pod spód przyklejamy klipsa i gotowe









Od spodu przyklejamy klipsa metalowego do włosów i/ lub agrafkę do ubrań






W następnym poście DIY na mój "kołnierzyk" skórzany z łańcuszkiem, który miałam na sobie w sylwestra .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)