sobota, 5 stycznia 2013

DIY : Naszyjnik a'la kołnierzyk

Jak zapowiadałam wcześniej, zrobiłam sobie również z moich skórzanych cholewek kołnierzyk - naszyjnik ze złotym łańcuszkiem.
Krok po kroku jak zrobić podobny kołnierz
DIY!

Potrzebne będą:

- nożyczki
- skóra (z poprzedniego postu)
- ołówek do wyrysowanie kołnierza
- obwód szyi w cm + kilka cm zapasu
-  nitka i igła
- szybkoschnący klej w stylu kropelki
- wstążka
- średnio gruby łańcuszek (ja kupiłam swój latem ;D info tutaj)




Rysujemy obwód szyi na wewnętrznej stronie skóry, następnie dorysowujemy coś na kształt kołnierzyka - u mnie zaokrąglony

Sprawdzamy czy długość łańcuszka pasuje długością do brzegów. Następnie przyszywamy by nie uciekał przy klejeniu.

Kleimy delikatnie szybkoschnącym klejem co 1 cm

Usuwamy nić, polerujemy skórę i łańcuszek, dodajemy wstążkę na środku pomiędzy oczka łańcuszka i wiążemy.


A tak to mniej więcej wyglądało na imprezie sylwestrowej. Przy okazji widać trochę mój ekspresowy makijaż z racji braku czasu(ach to przepracowanie;)) I makijaż jaki zrobiłam Joannie:)


4 komentarze:

  1. Jakie pomysłowe i świetnie wygląda :) Gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym ten kołnierzyk widziała na Twojej koleżance :P

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysłowo :D wyszło super :)) Zapraszam również do Siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)