wtorek, 4 grudnia 2012

"Niedbale" zrobiona fryzura i dwukolorowy makijaż oka

Aj, długo mnie nie było... Znowu pojawia się moja stała wymówka jaką jest brak czasu :( , ale tym razem doszedł do tego brak stałego dostępu do komputera. Na szczęście problem w tej sprawie permanentnie  naprawiony ;)
Te zdjęcia czekały na opublikowanie już chyba 2 tygodnie .

Dzisiaj chcę pokazać jak zrobić dosyć prostą i pozornie wyglądającą na niedbałą fryzurę, która kojarzy mi się z bardziej romantycznymi i dziewczęcymi uczesaniami.
 Znajdą się w niej też dwa kłosy, ale zamiast kłosów mogą być też dwa warkocze :)

1. Wyczesujemy włosy w wysoki koński ogon. Związujemy gumką (ale nie bardzo ciasno)


2. Następnie dzielimy kucyk na dwie części i zaplatamy w dwa kłosy (lub jak kto woli - czy też potrafi, w warkocze)


3. Tak też można zostawić jeśli nam się śpieszy jako alternatywę dla zwykłego kucyka ;)

4. Albo zawinąć kłosy w dwa niedbałe stożki (czy też  rogi)  jak na zdjęciu poniżej





Ok, ale miało być romantycznie...

5. Więc po punkcie 2 ściągamy gumkę z kucyka by włosy niedbale opadły nam na ramiona a kłosy zaczynały się poniżej połowy długości




6. Hmm.. tak też można by zostawić ;)

7. Ale ja wsuwkami pospinałam włosy . Najpierw boczne partie włosów ściągnęłam pomiędzy kłosy i naprzemiennie podpięłam wsuwkami w środku tak, że po bokach nic mi już nie odstawało a następnie lewym kłosem owinęłam prawego i podpięłam pod spodem.



8. Jeśli zostawimy taką wersję, prawy kłos będzie nam wystawał i spadał z boku po ramieniu. Można też tak jak ja podpiąć go pod spód, tam gdzie lewego.

Gotowe
 

W inny dzień uwieczniłam makijaż, niestety nie krok po kroku a już gotowy. Nie przewidziałam że będzie mi się chciało zrobić coś mniej standardowego ;)

Górna powieka : metaliczny jasny złoty  i w załamaniu ciemniejszy odcień starego złota wpadającego w brąz
Dolna: Zaakcentowana fioletowym metalicznym cieniem
Do tego mocna kreska czarną kredką na górnej powiece w kształt jaskółki i muśnięty zewnętrzny kącik ka dole :)




Użyłam:
Podkład i korektor mineralny Annabelle
Cienie: Matowy beż Inglot(pod brew) i matowy brąz do brwi
Metaliczne pigmenty MAC , stare złoto Joko
Kredka czarna Chanel
Tusz Max Factor 2000 kalorie
Róż No name (allegro)
Błyszczyk KOBO

2 komentarze:

  1. super uwielbiam takie ;]
    makijaz pasuje do ciebie;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie makijaż wyglada zachecająco do takich pięknych rudych włosków. Ja na jeansluisdavid podobna fryzurę i nawet myslałam żeby sobie zrobić ale rudy kolorn ie dla mnie. Kiedyś próbowałam sobie ufarbować i nie opłacił mi się ten zabieg. Tak więc musze zrezygnować z tego typu fryzury, pprzynajmniej w wariancie "miedzianym" :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)