wtorek, 21 sierpnia 2012

Swatche i recenzja paletek MUA ( Heaven and Earth i Going for Gold)

Wiem, to już dawno miało być zrobione ale będzie dzisiaj. A wynikło to z chęci przetestowania złota z paletki Golden, którą planowałam użyć na jutrzejszej sesji. Do tej pory paleta Going for Gold mi zalegała, ale to się zmieni za sprawą jej pigmentacji! :)
Poniżej swatche i moje oczy w różnych kombinacjach kolorystycznych po użyciu tych palet (w większej ilości GfG, H&E zrobię bardziej standardowy makijaż już wkrótce :))



Heaven and Earth

H&E

Going for gold (z lampą)

GfG (światło dzienne)


Jak widać paletki mają bardzo dobrą pigmentację (osobiście twierdzę że lepszą od popularnego Sleeka)
ale nie ma w nich żadnych matów. Fankom matów wiec się na pewno nie spodoba. Cienie są perłowe i perłowe z drobinkami srebrnymi lub złotymi. Mnie zachwycił szczególnie żółto złoty z GfG oraz nasycenie brązów w H&E. Co jeszcze, cienie się nie osypują, co w przypadku Sleeka jest moim zdaniem nagminne.

Nie podoba mi się opakowanie, zwykłe, plastikowe, podatne na zarysowania i przeźroczyste (nie lubię:))

Na bazie Urban Decay trzyma się cały dzień ale przy tej bazie nawet słabe cienie zyskują na wartości. Na Virtualu też się sprawdziły :)

Kolejny minus to dostępność w PL. Ja paletki mam dzięki uprzejmości osoby z UK, przed chwilą sprawdzałam Allegro i tam ich  nie ma.

Heaven and Earth jest mocno porównywana z kultową już Naked UD, nie wiem, nie miałam przyjemności zmacać Naked ;)
A poniżej moje oczka, każde pomalowałam inaczej by użyć jak najwięcej kolorów z palet.
GfG 4 odcienie: żółte złoto, jasnozłoty , metaliczny srebrny i metaliczny beż

GfG : Srebrny, biel (metaliczne), szarości, H&E : dwa odcienie brązu. Brwi "przerysowane" cieniem matowym Sleeka

2 komentarze:

  1. słabe są te makijaże oka - kiepsko cieniowane.
    Jak pierwszy jeszcze ujdzie tak drugi nadaje się chyba tylko do cyrku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To oczywiste że nie są to makijaże na wyjście. Tylko mocno przerysowane i bez cieniowania by pokazać kolory z palet.

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)