piątek, 27 lipca 2012

Filmy

Ostatnio miałam szansę towarzyszyć wspaniałej ekipie Grzegorza Caputy  www.caputastudio.com i pracowników firmy Margański & Mysłowski Zakłady Lotnicze, przy tworzeniu filmu promującego samolot EM-11C Orka. Zdjęcia trwały dwa dni a poniżej zamieszczam efekt po montażu .
Czekam jeszcze na "making of" z utęsknieniem ;)

 

Znowu pierwsze trzy dni tego tygodnia spędziłam z ekipą Pawła Banachowicza www.konkretstudio.com - super chłopaki. Bardzo miła współpraca i atmosfera na planie . Na efekty jednak trzeba będzie poczekać pewnie ponad dwa tygodnie.

Czasu  aktualnie brakuje, ale jak tylko trochę go będę miała więcej, to obiecuję częściej zamieszczać posty. :)



2 komentarze:

  1. No zdolna to Ty jestes..pozazdrościc kariery w makijażu :) mieszkam na wsi i taki rozwój nigdy mnie nie dosięgnie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mieszkam na wsi (ale nie daleko dwóch większych miast) :) Jestem mobilna i km nie mają dla mnie znaczenia;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)