środa, 20 czerwca 2012

Sesyjnie

Mam ostatnio problemy z internetem:/ Czasami jest a czasami nie chce działać, więc nic nie mogłam dodać. Dzisiaj na szybko wrzucam zdjęcia z sesji jaką stworzyłyśmy z fotografem Anią Sokół (http://www.photoslub.com/) i modelką Angeliką Brzezicką. w Kozubniku. Kozubnik to takie bardzo klimatyczne miejsce gdzie są ruiny po dawnym kompleksie wypoczynkowym. Doskonałe  na wszelkie sesje, również ślubne.







Ja odpowiadałam za wizaż i to niesforne podpięcie włosów. Tak to jest, jak przydarzy się awaria lokówki ;)

Mam jeszcze przygotowane zdjęcia na aparacie z jednego mojego mejkapu i recenzję kosmetyków mineralnych Annabelle Minerals, które przez mój internet jestem zmuszona dodać w innym terminie.

1 komentarz:

  1. Wszystko pięknie :) makijaż z pierwszych zdjęć podoba mi się najbardziej. A dziewczyna ma rewelacyjną figurę *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)