wtorek, 5 czerwca 2012

Fryzura na wesele:)

W sobotę miałam iść na ślub, a że czesałam jeszcze kila osób i musiałam jeszcze jechać na egzamin to  niestety nie miałam zbyt dużo czasu dla siebie. Zrobiłam sobie szybki kok z plecionką i cyknęłam kilka zdjęć na szybko. ;)

 1. Robimy krótki przedziałek z boku głowy, resztę włosów kierujemy do tyłu. Z lewej do prawej zaplatamy dobieranego francuza z ok połowy włosów kończąc nad prawym uchem- nie dobieramy włosów znad prawego ucha i skroni. Dolną partię spinamy gumką asymetrycznie na boku. Włosy z kucyka zawijamy na termoloki i pijemy kawę ;)


2.Odwijamy termoloki. Rozdzielamy poszczególne loczki i palcami przeczesujemy by dodać im objętości.
Następnie wedle uznania formujemy z poszczególnych pasm niedbały koczek i przypinamy wsuwkami. Warkocz owijamy wokół koka i spinamy.


3. Włosy z "grzywki" zawijamy za prawą stronę warkocza i wpinamy pod koka. Jeśli włosy są długie kręcimy końce by dopasować je do koka. Całość mocno lakierujemy .




Nie wpinałam żadnych ozdób do włosów bo miałam już za dużo biżuterii. Fryzura na szczęście przetrwała całą noc nawet jak wypięłam z niej kilka wsuwek by wspomóc naszą PM ;)

3 komentarze:

  1. Cudny kolor! Jakiej farby używałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny kolor! Jakiej farby używałaś?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)